Serviceabonnement

Op het moment dat u kiest voor één van onze websites, sluit u automatisch een serviceabonnement af.
Het serviceabonnement is bedoeld om u als klant te ondersteunen bij het beheren van uw nieuwe website. 

In het serviceabonnement is het volgende opgenomen:
 

Helpdesk

U kunt tijdens kantooruren (09.00 – 17.00 uur) bellen met onze helpdesk (tel. 0252 – 34 36 44). Wij helpen u graag als u vragen heeft over de werking van het CMS, het systeem waarmee u uw website beheert. 

Hosting

Binnen dit serviceabonnement valt ook de hosting van uw website. Wij zorgen dat uw website op een veilige plek staat. De website maakt deel uit van het zogenaamde Troublefree webhosten, waardoor de site altijd goed en snel bereikbaar is en de kans dat de site offline raakt minimaal is. Bij de webhost worden updates bijvoorbeeld eerst getest en niet zomaar doorgevoerd, waardoor het risico dat de site na zo’n update niet meer goed werkt tot een minimum beperkt wordt. De opslag bedraagt 1 GB. Een grotere opslag is mogelijk tegen meerprijs.

Aanpassingen aan de techniek

Heeft u vragen of wensen die leiden tot aanpassingen in de techniek van de website? Dan valt de uitvoering daarvan buiten het serviceabonnement. Wij helpen u uiteraard graag om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn. De uren die we daarvoor nodig hebben, tot aan het maken van de offerte, vallen binnen het serviceabonnement. De begeleidingsuren om het project voor u uit te voeren nadat u akkoord heeft gegeven, vallen buiten het abonnement.